Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven.

Te late of ontbrekende restituties

Als u nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw restitutie officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected].

Sale items

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden gerestitueerd. Sale items kunnen niet worden gerestitueerd.

Ruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail [email protected]

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een tegoedbon ter waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen. Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd of als de gever de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een restitutie naar de gever en komen ze erachter dat je het hebt geretourneerd.

Retourzendingen verzenden

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via [email protected] voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.